17 Temmuz 2015 Cuma

Karımın Halasını Becerdim

Selamlar arkadaşlar eşimle 4  yıldır evliyiz. Çok da mutluyuz. 2 yaşında da bir kızımız var benim ailem yurt dışında olduğundan çocuğa bakıcı ardadık ama eşim kimseye güvenemediğinden dul halası selmaya söyledi selmada kabul etti ama evi uzaktı gidip gelmesi zor olduğundan oturduğumuz semte taşıdık selmanın evini zaten evide kiraydı onada katkı payı oluyordu selmada 39 yaşında erken evlenip erken dul kalanlardandı onunda bir kızı vardı üniversiteyi kazanınca şehir dışında yurtta kalarak okuluna devam ediyordu neyse selmada uzun boylu biraz kilolu iri göğüsleri ve kalçaları olan bir kadındı.bir gün eşim çalıştığı hastanede nöbetteydi aylardan nisan ve selmada yağmur yağdığı için gök gürültüsünden korkarmış eşim beni arayıp halam bugün kalsın o korkar dedi gönderme sakın bende olur nolacak zaten sabah geri geliyor dedim ve selmayı göndermedim beraber oturduk sohbet ederek çay içiyorduk saatte 12.30 civarıydı ben yatmaya gidiyorum sende yat uyu dedim ve gittim yatakta sadece kilotumla yatarım gök gürültüsünden korkup yanıma geldi bende uyuyo numarasına yatarak götüne yarrağımı dayadım ama belliki rahatsız olmadan duruyordu birden karımmış gibi sarılıp kaldım oda iyice gevşemişti elimle memelerini sıktım nefes alıp vermesi hızlanarak bana doğru dönerek öperek hadi uyan orhan korkuyorum diyerek uyandırdı bende noluyo sen napıyosun dedim oda sarıl korkuyorum dedi bende sarıldım göğüslerine oda senin ateşin var dedi bende düşür ozman dedim selmada dayanamazsın orhan kül olursun ben yanardağ gibiyim dedi bende üstündeki elbiseleri çıkararak soydum of oda ne güzel koca götmüş memeler iri iri kendime dedim orhan bu karı eritir seni,yatağa yatırıp önce memelerini yalamaya başladım o kadar büyüktü yalamaya doyamıyordum meme uçları içine girmiş emdikçe belirgin hale geliyordu kafamı memelerinin arasına alıp boğacak gibi bastırması beni deli ediyordu ama o daha benim süprizimi görmememişti kilotum yırtarak çıkarttı ağzına alması bir oldu acayip yalıyordu bende amına masaj yapıyordum bende amını yalamaya başladım amıda büyüktü sıcacıktı yanardağ gibiymiş gerçektende saksosuna dayanamayıp boşaldım bana sende çömezmişin orhan diyerek hemen bitti pilin diyerek gaz veriyordu bende sen görün pilimi dedim birer sigara içtikten sonra tekrar sikimi ağzına alıp kaldırdı bende üstüne çıkıp yavşça sokmaya başladım ama tümünü sokmadım iyice çıldırarak hadi hadi diyerek iki elini götüme atarak kendine çeksede ben sokmayınca yalvarıyordu yeter artık hadi erkeğim hadi diyerek inliyordu ama artık yeterdi birden sokunca çığlık atmaya başladı soktukça hızlı diye bağırıyordu ama nafile ikimizde 15 dakkada aynı anda boşaldık oda bende yarım saat daha dinlendik bana çok büyük süprizinin olduğu söyledi bende merak ediyorum söyle dedim sana karıyın bile vermediği birşeyi vereceğim hoşuna gidecek diyerek güldü önüme domaldı hadi sik bunuda aslanım dağıt parçala anal daha bir güzel sik şu karıyı söndür ateşimi diyerek domaldı bende sikimi tükrükledim ama süper götü vardı içine sokunca ohhh ohhh bekle çıkma diyerek sağ sol yapıyordu sen yat ben çıkacam üstüne diyerek başladı zıplamaya 5 dakkada boşaldım götüne ikimizde duş alıp yatıp uyuduk sabah eşim gelincede onu siktim eşim zayıf olduğundan halasının tadını vermedi ama olsun ikisinide sikiyorum bu arada selmanın ev sahibi evi satınca eşimde halamda bizle kalsın olurmu aşkım dedi bende tamam dedim selmanında işine geldi haftada iki üç kez yarrağımı yiyor ikimizde mutluyuz.

11 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  2. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil
  3. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  4. Slm bodrum ve çevresi kendine güvenen ciddi bayanlarla tanışmak istiyorum 05468842018

    YanıtlaSil
  5. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  6. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde 05523367078

    YanıtlaSil
  7. The Rules of Baccarat - WGRione
    A baccarat game, like most gambling games, 로투스 바카라 중계 사이트 consists of two decks of cards. The dealer makes a bet on the outcome of a game that happens in

    YanıtlaSil
  8. hayatım boyunca tutkulu biriydim o yüzden insanlara ilişkilerde bahşedilmiş en güzel duygulardan biride tutku ...gerisi ise tercihlerimiz ...şimdi burada yazılanları okuyarak rahalamaktansa anlaşabileceğin ve en az senin kadar duygularından ve tutkusundan ve bu konudaki becerilerinden emin insanlarla tanışıp yeni bir ilişkinin yaşatacağı tüm güzellikleri , zevk ve heyecanları yaşamak istiyicek kadar özgür,çılgın ve en az benim kadar doyumsuz derecede tutkuluysan ara tanışalım ve birlikte ne kadar mutlu olacağımızı birlikte keşfedelim ...05326494171 bülent

    YanıtlaSil
  9. Karısını siktirmek istiyen beyler arasın İstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  10. 0543 282 86 18 SLM BN IST KORAY SENSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOS BI SEKS YASAMAYI ISTEYEN GUVENNILIR TERCUBELI SEKS DOST ARAYAN 18 VE 90 YAS ARARSI EVLI DUL SISMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM

    YanıtlaSil