17 Temmuz 2015 Cuma

Dul Kuzenim ve Karım ile Birlikte

Aşağıda azdıklarım hikaye değil eşim ve dul kuzenim ile başımızdan geçen grup seks olayıdır. Eşimle mutlu bir yaşantımız var eşim benim cinsel arzu arzularıma tam anlamıyla cevap veremesede idare ediyoruz eşimle ilişkimiz sırasında eşim hep acı duyduğunu hissediyodum ama kendisi bunu belli etmemeye çalışıyodu sebebini taki o geceye kadar

bundan bir yıl önce amcamın kızı evi bize yakın olduğu için misafirliğe gelmişti o akşam geçolduğundan onu gitmemesi için ikna ettik neyse razı oldu akşam yemekten sonra ben saat 10 gib çekyatta uzandım gözlerimi kapamıştım uyumuyodum ama eşimle amca kızı konuşuyolardı bende onlara kulak misafiri oldum aralarında konuşmalar bazen cinselliğede dayalı oluyodu amca kkızı eşime mutlumusunuz diye sordu oda ne anlamda olduğunu sorunca ben iyice dinlemeye başladım onları

amca kızıda her anlamda dedi eşimde vallahi her anlamda mutluyum ama cinsellikte değil dedi amca kızda neden diye sordu eşimde inanamasın ama ilişki sırasında acı duyuyorum dedi eşimin aleti çok büyük dedi acı duyuyorum ama belli etmiyorum bunu duyan amca kızı o arada bir iç çektiki inan acıdım eşim ne oldu diye sorunca allah sana öyle bir şeyi kısmet etmiş birde kıymetini bilmiyosun


eşimde ona peki sen cinse arzu arzularını nasıl bastırıyosun deyince oda kendi kendime dokunarak diye anlatmaya başladı bu arda ben uyanık olduğumdan bu konuşmaları duyunca benim yarak eşorfmanın içinde kazık gibi oldu eşimde bunu farketmiş benim uyuduğumu sandığı için amcamın kızına benim yarağı göstererek baksana kız şunun büyüklüğüne vallahi içimi parçalıyor diyerek gösteriyodu oda daha iyi ya dedi

ben iyice heyecanlandım eşime ne olmuştu bende şaşırdım birden cesassretlenerek kız filiz istersen uyuyor açayımmeşorfmanı duymaz iyice bak dedi oda çekinerek bilmemki ya uyanırsa demesini beklemeden eşimin eli benim yarağı dışarı çıkardı ve filiz gel yakından bak dedi oda gelip ta yanıbaşıma bakıyordu ben hala uyuyodum eşimin yüzü bana doğru amca kızının arkası dönüktü

eşim birde istersen dokun birkere dedi oda eline aldı aşağı yukarı oynuyordu oo gerçekten harika dedi bende uyuyor numarasıyla filizin yani amca kızının götüne yan dönme numarasıyla elimi sürttüm ve tam elimin üzerine sanki oturdu ben yavaş yavaş elimi oynatıyordum onu okşuyodum eşime birden filiz eşime sordu kız hiç ağzına aldınmı diye oda hayır deyince

kız aptalmısın insan bunu ağzına almazmı onun için içine almakta zorlanıyosun dedi oda sen olsan alırmısınn deyince amca kızı kızmazsan şimdi bile yalamak istiyorum dedi eşimde uyuyo zaten duymaz yala bakalım deyince amca kızı yılların yarağa vermiş olduğu açlıkla benimö yarağı ağzına aldı o anda ben uyandımm eşim şaşırdı uyanık olduğumun amca kızı farkındaydı

eşim gözlerimin içine baka kaldı ama amca kızı hiçdurmadı bile hala yalıyodu bende eşimi yanıma çağırıp soydum biraz ihtiraz edergibi oldu ama razı oldu başladım amını yalamaya sırtüstü uzandım ve eşimi yarağımın üstüne oturttum biraz gidip geldikten sonra eşim boşaldı amca kızı eliyle amını okşamaya başlamıştı bile

eşim birden filiz zaten olan oldu bari istiyosan sende otur üstüne baksana dimdik duruyor derdemez filiz bir hamlede çırılçıplak kaldı ve istediğine ulaştı o gece eşim erken uyudu filizle sabaha kadar her türlü pozisyonda seviştik arasıra bize geliyor tekrarlıyoruz selamlar.

12 yorum:

  1. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi v guven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil
  4. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  5. Slm bodrum ve çevresi kendine güvenen ciddi bayanlarla tanışmak istiyorum 05468842018

    YanıtlaSil
  6. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  7. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde 05523367078

    YanıtlaSil

  8. kasıklarının arasında sakladığın daracık dolgun ve sevişmek için alev alev yanan bal kutunu aşka duyumsuz dudaklarım ,parmaklarım ve bana bırakıp saatler boyunca hıç tadmadığın zevk ve heyecanlar yaşatmak isteyecek kadar ateşli ve benim kadar özgür ve çılgınsan slm ben bülent 0532 6494171 ...görüşünceye kadar hoşça ve sevgimle kal

    YanıtlaSil
  9. Karısını siktirmek istiyen beyler arasın İstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  10. 05413362435 ciddi olanlar güvenle arayıp fantqzilerini Real veya sanal paylasabilirler

    YanıtlaSil
  11. BIR YATAGA GECELIM SEN ISTEYECEKSIN SUYUN LADINDA ARAKASINA GECEREK YENIDEN YIKADIM BAZEN KALKAN SIKIM GÖT DELIGINE DOKUNUYOR BAZ<ENDE BASINI BEN MAHSUZDAN GÖTUNE SURDUYORUM O ISE BUNDAN ZEVK ALARAK INLIYOR YAVAS YAVAS ESIDE HALEN SIKINI KALDIRMAYA CALISARAK BOŞALMAK ISTIYOR AYSUNU KUCAGIMA ALARAK YATAK ODASINA GIRDIM O NE MUHTESEM HER TARAF AYNA NEREYE BASAM KENDIMZI GÖRUYORUZ HARIKA DEDIM AYSUN AMINA GIREKEN GÖRECEKSIN SENDE YARAGIMIN USTUNDE ZIPLARKEN BEN GÖRECEGIM DEDIM BASLADIM DUDAKALRINI EMMEYE KULAK MEMELERINI EMREKEN ESINE SOYLE KAYDETSIN BEN OLMADIGIMDA SEYREDERSINIZ DEDIM CIDDIMIN DEDI EVET DEDIM EINE SOYLEYREK KAMERAYI KURDU SANKLI SEX FILM CEVIRIYORUZ ESIDE HA BIRE SIKIYLE OYNUYOR VIR TARAFDANDA CIICYOR UMURMDA DEGIL ARTIK KOPMUSDUM ASYUNUN DUDAKALRINIE MIYORUM EMEMELRINI AGZIMA VREREK EMDIRIYOR UCLARI MOSMOR OLMUS BEN EMDIKCE OHHH HARIKA DIYE INLIYOR BIR TARAFDADANDA AMINI OKUSUYORUM HARIKA AMCIGI ATES GIBI YANIYOR HEMDE DAR GÖBEGIINI MEREK AMINA DOPĞRU INDIM CANIM SENI DILIMLE BOŞALTAACAGIM HABWERIN OLSUN DEDIM OLSUN BU GECE BENI DELIRT ASKIM DIYEREK DAHADA ZEVKE GELIYOR BACAKALRINI ACDIM ALTINADA BIR YASTIK KOYARAK AMININ IYICE CIKMASINI SAGLADIM VE AMININ DUDAKALRINI DISIMIN ARASINDA EZDIKCE DAHA COK INLIYORU DILIM ICINDE UC NOKTASINA DEGDIKCE BASIMI BASDIRARAK ZEVKDEN INLIYOR VE DILIM İÇERDE OYNADIKCA OHHHHHHHHHHHH HARIKA CANIM OHHHHHHHHHHH ISIR YE SENINIM ARTIK DIEYEREK BAGIRIYORDU(555 BEŞYÜZ 17 DOKSANÜÇ)VE DILIM HIZLNARAK AGZIMA BOŞALTIYORUM ZEVK SUYUNU YALADIKCA YENIDEN ZEVKE GELIYOR KIVRANDIKCA BEND AHA COK ZEVK ALIYORDUM SONRA SIRA BENIM BOŞALMAMDA DIYEREK BACAKALRINI OMUZMUA ALARAK YARAGIMI YAVAS YAVAS ICINE SOKDUM OHHHHH YANIYORDU IIC VE TASAKALRIM NERDEYSE GIRECEK OHHHHHHHH KOC ACIĞIM COK BUYUK HEM ACI HEM ZEVKI VERIYORSUN BANA DIYREK INLIYORDU ALTIMDA BEN HIZLANDIKCA OHHHHHHHHHHHHH DAHA HIZLI DAHA HIZLI OH DIYREK BAGIRIYORDU TAM PATLAYACAGIM SIRTADA DUR DEDI BEN SUTE CIKACAGIM SEN AYNADA SEYREDECEKSIN GIRP CIKDIGINID IREREK USTUME CIKDIU VE ADETE DANS EDIYRODU YARAGIMIN USTUNDE MEMELRINI OKSAYARAK DANS EDIYOR YARAGIM ICINDE KEFY EDIYORDU VE BIRDEN HIZLANDI OHHHHHHHHHH HARIKA GELIYORUM OH BENDE BENDE PATLAYACAGIM CANIM HIZLAN OHHHHH DIYEREK IKIMIZDE BRIDEN PATLADIK
    05413362435

    YanıtlaSil